Total Pageviews

Thursday 6 November 2014

Blog Walking bersama RedBellas : Dream Escape


Bismillahirrahmanirrahim.. ini kali ke-2 sy nak buat acara blog walking. Kali pertama dah setel bagi semua hadiah pada pemenang. Blog walking edisi ke-2 ni sy nak korang share mana tempat percutian yg korang nak pergi sangat-sangat dalam hidup korang. Terpulang dah pergi atau belum pergi. 

Ceritakan secara ringkas kenapa korang nak pergi ke tempat tu. Macam sy pulak teringin sangat-sangat nak pergi ke Ladakh, India. What? India? Seriously? Haha.. jangan tipikal sangat ya. Sy nak pergi sana tempatnya sangat cantik terutamanya Tasik Pangong Tso. Subhanallah cantik sangat ciptaan Allah. Tasik tu jugak lokasi filem 3 Idiots tau. Tahu kan cerita hindustan yang Amir Khan berlakon tu? Haha..

Okay okay Enough!

Syarat-syarat Penyertaan:

1. Tajuk entri : Blog Walking bersama RedBellas : Dream Escape
2. Letak gambar lokasi 'Dream Escape' korang & nama lokasi tu pada gambar tersebut
3. Cerita secara ringkas mengenai tempat tersebut
4. Link entri anda ke blog saya & tinggalkan link di ruangan komen
5. WAJIB Follow blog saya
6. Tag 2 blog rakan anda

Dua Pemenang akan dipilih oleh saya sendiri iaitu saya akan review setiap entri korang yg paling menarik.

Pemenang akan dihadiahkan dengan barangan IKEA daripada saya.

Segmen ni berakhir 30 November 2014

Jom kita rapatkan & tambahkan jalinan ukhwah dikalangan blogger-blogger Malaysia & luar negara. 

No comments:

Post a Comment