Total Pageviews

Monday 10 November 2014

Ahmad Ahmad - Dah


Chorus:

Kini semuanya sudah terlewat
Jangan diharap tak mungkin dapat
Kini ku sudah tak obsesi lagi



Sudah jangan hubungi aku
Nyata ku ini bukan piala mu
Sungguh jangan simpan di hati
Kita berdua tak relevan lagi



Berluka dihujani hari ku
Dengan sangkaan emosi kelabu
Semalam biar saja berlalu
Mungkin aku pejam namun aku tak ragu



[Ulang Chorus]



Aku dah penat
Rasa berat dengar ayatmu bagaikan sengat
Anggap saja
Mimpi ngeri yang berlaku jadi igauan hidupmu



Tadadadada
Tadadadada
Tadadadada
Tadadadada



Dah
Jangan dinanti aku
Kau harus ada teman baru



Dan bila tak saling memahami
Apa untungnya saling menyakiti



Ohh..
[Ulang Chorus]



Ohh..
Aku dah penat
Terasa berat kemahuanku agar kau selamat
Ku tak mahu membahagi diriku



Kini semuanya sudah tiada lagi
Dalam hidupku dalam hariku


Aku dah penat

Mengejar apa yang dimimpi
Yang telah berlalu sekian waktu



[Ulang Chorus]



Aku dah penat
Terasa berat dengar ayatmu bagaikan sengat
Kini ku sudah tak obsesi lagi

No comments:

Post a Comment